PIAGAM PELANGGAN UNIT HAL EHWAL ISLAM
Kami bertanggungjawab untuk menganjur dan memberi perkhidmatan bagi memenuhi keperluan kerohanian kepada pelajar dan staf, Universiti Teknologi MARA Cawangan Johor.
Kami beriltizam memberi perkhidmatan yang cekap dan berkesan mengikut jangkamasa yang dijanjikan seperti berikut:
JENIS PERKHIDMATAN | TEMPOH (Hari bekerja) |
---|---|
Perkhidmatan bimbingan dan nasihat pelajar / staf 1. Individu |
30 minit - 1 jam / sesi |
Program Pembangunan Pelajar 1. Mengendalikan program pemantapan diri 2. Mengendalikan program bersama persatuan/kolej 3. Menguruskan pengendalian majlis ilmu pelajar 4. Menguruskan majlis ilmu untuk staf |
8 kali setahun |
Ko-kurikulum |
Setiap semester |
Penerbitan |
Setiap 2 bulan |
Pengurusan dan pengendalian Masjid As-Syakirin |
Setiap hari |
Pengurusan permohonan zakat pelajar | 2 kali setahun |
Layanan mesra di kaunter | 5 minit |
Deringan telefon | 3 deringan |